Burmistrz Gminy i Miasta w Witkowie ogłasza nabór kandydatów na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy i Miasta w Witkowie
Stanowisko: Kierownik Referatu Rozwoju Lokalnego, Gospodarki Przestrzennej, Inwestycji i Dróg (umowa o pracę w wymiarze pełnego etatu)
Wymagania niezbędne: 1. Obywatelstwo polskie. 2. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych. 3. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe. 4. Nieposzlakowana opinia. 5. Wykształcenie wyższe techniczne. 6. Co najmniej 4 letni staż pracy. 7. Znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem administracji samorządowej oraz ustaw: prawa budowlanego, prawa zamówień publicznych, o drogach publicznych, o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, o finansach publicznych, Kodeks postępowania administracyjnego, o ochronie danych osobowych. 8. Znajomość obsługi komputera i oprogramowania Microsoft Office. 9. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.
Wymagania dodatkowe: 1.Doświadczenie zawodowe o charakterze zgodnym z wymaganiami stawianymi na stanowisku, w tym w zakresie zarządzania zespołem ludzkim; preferowany staż pracy na stanowisku związanym z przygotowaniem inwestycji w jednostkach sektora finansów publicznych (robót budowlanych kubaturowych i liniowych). 2.Umiejętność czytania dokumentacji technicznej, w tym projektów, map sytuacyjno - wysokościowych, map ewidencyjnych, kosztorysów. 3.Znajomość w zakresie kosztorysowania robót budowlanych. 4.Umiejętność sporządzania projektów decyzji, postanowień, wezwań w postępowaniach administracyjnych. 5. Umiejętność kierowania zespołem oraz współpracy z komórkami (stanowiskami) współdziałającymi. 6. Umiejętność sprawnej i efektywnej organizacji pracy. 7. Prawo jazdy kat. B.
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: 1. Kierowanie pracą podległych pracowników, w tym nadzorowanie terminowego wykonania zadań referatu, wynikających z przepisów prawa, uchwał Rady Miejskiej, zarządzeń i poleceń Burmistrza. 2. Opracowywanie planów finansowych do projektu budżetu w części dotyczącej zadań referatu. 3. Przygotowywanie projektów uchwał Rady Miejskiej i Zarządzeń Burmistrza z zakresu działania Referatu. 4. Sporządzanie sprawozdań, analiz, informacji i zestawień na potrzeby Burmistrza i Rady Miejskiej. 5. Koordynowanie i nadzorowanie prac związanych z realizacją i rozliczeniem inwestycji gminnych. 6. Inicjowanie i koordynacja opracowania dokumentów strategicznego zarządzania w różnych sektorach, w szczególności: a) prace przedprojektowe (koncepcja projektowa, decyzja WZiZT), b) prace projektowe (projekt budowlano-wykonawczy wraz z częścią kosztorysową, pozyskanie terenu na cele budowlane, decyzja o pozwoleniu na budowę), c) realizacja inwestycji i remontów (wybór wykonawcy, nadzór inwestorski, nadzór autorski, nadzór administracyjny, sporządzanie projektów umów). 7. Pełnienie funkcji inwestora. Wykonywanie prac związanych z inwestycjami infrastrukturalnymi w oparciu o przepisy obowiązującego w tym zakresie prawa: a) koordynacja czynności związanych z procedurą wprowadzania tematów inwestycyjnych i remontowych do budżetu, wykonywanie budżetu Gminy w zakresie inwestycji i remontów, efektywne wykorzystywanie środków finansowych przewidzianych w budżecie na realizację zadań inwestycyjnych, koordynowanie spraw prowadzenia nakładów inwestycyjnych i remontowych w strukturze zadaniowej, b) współdziałanie w przygotowaniu dokumentacji technicznej dla realizowanych zadań inwestycyjnych i remontowych określanie zakresu i merytorycznej części dokumentacji, c) koordynowanie realizacji inwestycji, odbiór zrealizowanych zadań od wykonawcy, d) zapewnienie sprawowania nadzoru inwestorskiego, w szczególności z zakresu jakości wykonania i kosztów realizowanych inwestycji i remontów, e) koordynowanie rozliczania zadań inwestycyjnych i remontowych wraz z przekazaniem środków trwałych na majątek przyszłego użytkownika (m.in.: kontrola realizacji zleceń wchodzących w skład zadań inwestycyjnych i remontowych), f) wykonywanie uprawnień z tytułu udzielonej gwarancji, organizowanie przeglądów gwarancyjnych zrealizowanych zleceń, przyjmowanie informacji z zewnątrz referatu i Urzędu o nieprawidłowościach w zrealizowanych inwestycjach, egzekwowanie uprawnień wynikających z tytułu gwarancji. 8. Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania systemów inżynieryjnych oraz ich rozbudowa. 9. Koordynacja realizacji zadań gminy związanych ze sprawami zaopatrzenia w wodę, ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe. 10. Koordynowanie i nadzorowanie spraw prowadzenia w Referacie RL,GP,IiD dokumentacji realizowanych przez gminę inwestycji, modernizacji, remontów, konserwacji i przekazywania do eksploatacji nowo wybudowanych obiektów.
Wymagane dokumenty: 1. List motywacyjny. 2. Kwestionariusz osobowy (według załączonego wzoru). 3. CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu zatrudnienia. 4. Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje. 5. Kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy. 6. Pisemne oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe. 7. Pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych. 8. Pisemne oświadczenie, że stan zdrowia kandydata pozwala na zatrudnienie na w/w stanowisku. 9. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. 10. Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku, gdy kandydat jest osobą niepełnosprawną. List motywacyjny, CV, kwestionariusz osobowy oraz pozostałe oświadczenia powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata.
Informacja o warunkach pracy na stanowisku: 1.Stanowisko kierownicze. 2.Miejsce wykonywania pracy – UrzÄ…d Gminy i Miasta Witkowo, budynek nie jest wyposażony w windÄ™ dla osób niepeÅ‚nosprawnych. 3.Praca przy komputerze powyżej czterech godzin. 4.Wyjazdy w teren.
W marcu 2012 r. (miesiÄ…cu poprzedzajÄ…cym upublicznienie ogÅ‚oszenia) wskaźnik zatrudnienia osób niepeÅ‚nosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i spoÅ‚ecznej osób niepeÅ‚nosprawnych, byÅ‚ niższy niż 6%. Wymagane dokumenty należy przesyÅ‚ać pocztÄ… na adres: UrzÄ…d Gminy i Miasta Witkowo ul. GnieźnieÅ„ska 1, 62-230 Witkowo lub skÅ‚adać osobiÅ›cie w Sekretariacie UrzÄ™du Gminy i Miasta (pokój nr 21) w nieprzekraczalnym terminie do dnia 18.04.2012r. do godz. 15.00 w zamkniÄ™tej kopercie z nastÄ™pujÄ…cÄ… adnotacjÄ…: „Nabór na stanowisko Kierownika Referatu Rozwoju Lokalnego, Gospodarki Przestrzennej, Inwestycji i Dróg” (za datÄ™ dorÄ™czenia dokumentów przyjmuje siÄ™ datÄ™ ich wpÅ‚ywu). Dokumenty, które wpÅ‚ynÄ… do UrzÄ™du po wyżej okreÅ›lonym terminie nie bÄ™dÄ… rozpatrywane.
Osobą upoważnioną do bezpośrednich kontaktów z kandydatami jest Zastępca Burmistrza Gminy i Miasta w Witkowie tel. 614778194 w. 20.
Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu oraz zakwalifikują się do dalszego postępowania zostaną telefonicznie poinformowani i zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną.
Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru będzie upowszechniona przez umieszczenie na tablicy informacyjnej Urzędu oraz opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy i Miasta Witkowo www.bip.witkowo.pl przez okres, co najmniej 3 miesięcy.
Burmistrz Gminy i Miasta (-) Krzysztof Szkudlarek |